2009. február 15., vasárnap

Susan Elizabeth Phillips: Álom, édes álom

Nem is tudom, hol kezdjem. Igaz, hogy már tegnap kiolvastam de még csak most jutottam el odáig, hogy tudjak róla bármit is írni. Össze kellett szednem a gondolataimat.

Nagyon igényesen meg van szerkesztve a könyv, le a kalappal a kiadó előtt. Maga a külső papír borítás is nagyon klassz, de ha levesszük akkor egy sokkal kellemesebb színvilággal találjuk szembe magunkat. Habár sose értettem a kiadókat milyen indíttatásból szoktak plusz papír borítást csinálni hozzá, de ők biztosan tudják. Én mindig le szoktam szedni, mert nem szeressem.Nem tudom ti hogy vagytok ezzel?

Rachel Stone és kisfia Edward nem éppen szerencséjükről híresek. Épp mikor áthajtanának egy amerikai kisvároson, hirtelen lerobbannak egy autós mozi előtt, ahol megismerkednek Gabe Bonnerrel. Mivel ez a férfi megélte a poklok poklát -ugyanis elvesztette mindenki által imádott feleségét és egy szem fiát egy autósbalesetben
- ezért feladta állatorvosi praxisát és visszavonult, hogy beletemetkezzen az önsajnálatba. Miután megismerkedik Rachellel már semmi sem lesz ugyanaz. Menekül a nő elől, mert ő az első aki iránt képes újra szexuális vonzalmat érezni, melyről azt hitte hogy meghalt a feleségével együtt. Lehet hogy mindez nem véletlen? Egyikük sem akart belemenni egy új kapcsolata, de az élet egyre közelebb és közelebb hozza őket egymáshoz.

Amit eddig olvastam az írónőtől az mind mulalságos volt, de ez nem, ez szívszorító volt. Az első pillanattól kezdve mikor elkezdtem olvasni tudtam, hogy imádni fogom ezt a könyvet. :) Nem az a tipikus szerelmes könyv, amely csöpög minden oldalon, de ettől függetlenül minden benne van ami egy jó könyvben benne kell lennie.

Egyetlenegy dolog nem tetszett a könyvben. A vége felé Rachel megment egy leukémiás kislányt, még pedig úgy hogy csak fogja a kezét és beszél hozzá. A könyv szerint a csajnak olyan kisugárzása van amivel képes meggyógyítani az embereket. De most komolyan ki hisz az ilyesmiben? Jó-jó tudom, hogy ez csak egy könyv, de akkor is.

Mindentől függetlenül, nagyon jó könyv mely meg van spékelve egy rahedli szex jelenettel. :) (Néha talán túl sok is. :D)

Megmelengeti az embert ezeken a hideg napokon. :)

Értékelés:10/10

0 megjegyzés: