2009. április 23., csütörtök

Májusi megjelenések

Már csak egy hét és ránk köszönt a május. Ami az olvasóim számára azt jelenti, hogy összegyűjtöm a következő hónapban várható friss megjelenéseket. Ne hogy még valamiről lemaradjatok! :)

Sonia Rossi: Fucking Berlin
Megjelenés: 2009. május 02.

Tess Gerritsen: A sebész
Megjelenés: 2009. május 13.

Lisa Jewell: Vince és Joy
Megjelenés: 2009. május 15.

Verebes István: Maya
Megjelenés: 2009. május 15.


J. R. Ward: Feloldozott szerető

Megjelenés: 2009. május 15.


Jeff Abbott: Káosz
Megjelenés: 2009. május 30.


Gerlóczy Márton: A csemegepultos naplója
Megjelenés: 2009. május 30.

Anne Godbersen: Luxe girl 2
Megjelenés: 2009. május 30.

Fern Michaels: Vegas Saga 3.
Megjelenés: 2009. máju
s 30.

James Patterson: Bikini
Megjelenés: 2009. május 30.


Lesley Pearse: Emlékek
Megjelenés: 2009. május 30.










Azt hiszem májusban is lesz mi közül csemegéznünk.

Nem is gondoltam volna, hogy Verebes Istvánnak ennyire bejön az írás. :)
Lehet, hogy beruházok az egyik könyvére, most már nagyon kíváncsivá tett. Ti mit gondoltok?


2 megjegyzés:

Amadea írta...

Nyííí nem igazság, nekem ebből valszleg három is bejönne, csak a Luxe girl-nek még az első részét kellene elolvasni, Lesley Pearse-től nemsokára kapom a Titkokat. Pattersonnak külön örülök, rég olvastam tőle.

Christina alias Pöfivonat írta...

Nekem is egy pár benne, amit valószínű, hogy meg fogok venni. Köztük Patterson, illetve Lisa Jewell. Meg amitől félek, de elolvasnám az Gerlóczy Márton és Verebes István. Gerlóczytól már olvastam az azért jó volt. :)