2009. július 25., szombat

Susan Elizabeth Phillips: Angyali csók

Elkezdődött a szabadságom, amit mindjárt azzal kezdtem, hogy szépen felszálltam a vonatra és elutaztam egy varázslatos helyre a vőlegényemmel és hát mi mást is csinálhattam volna útközben mint, hogy olvastam.:)

A történet első pár oldalán egy esküvőbe csöppenünk bele amit éppenséggel egyik fél sem szeretett volna megköttetni. Mindez azért történik, mert Daisy az újdonsült feleség egy halom adósságot halmozott fel és a kedves apja ezzel akarja megbüntetni. Hát nem csudálatos? :D A kedves Alex (a férj) nem igazán szeretne hősszerelmest játszani, ezért igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy a lány ne érezze jól magát a saját bőrében. Innentől kezdve elkezdődik a háború melyhez adjatok még egy csipetnyi cirkuszt, egy kávéskanál humort és máris kész a cselekmény.

A regény teljesen elvarázsolt attól függetlenül, hogy egy szokványos történettel állunk szembe, hiszen két emberről szól akik egymásba szeretnek. De itt nem is ez lesz a lényeg hanem hogy ez a szerelem hogyan bontakozik ki. A történetben találkozunk olyan részekkel amik megdöbbentőek, hisz' a valóságban ezek meg sem történhetnek. Azt hiszem az írónő egyszerűen csak hagyta hogy szárnyaljon a képzelete, persze nem rossz értelemben.

Ahogy már megszoktuk Phillips megint egy kellemeset alkotott, habár közel sem hasonlít a Várom a páromra, vagy bármely más későbbi regényére. Hogy miért? Mert valahogy itt sokkal több szexjelenet volt, mint más műveiben és ez kicsit frusztráló attól függetlenül hogy marha jól vázolja a dolgokat és azért néha csorgott is a nyálam. De szerintem ez annak tudható ki, hogy ez a mű a legelső könyvei közé tartozik. Bevallom olyan érzésem volt mintha az írónő az üresjáratokat ezzel akarta volna kitölteni. Mindemellett rettenetesen romantikus, így csak azoknak ajánlom akik nem állnak hadilábon az ehhez hasonló könyvekkel, különben csak csalódást fog okozni.

Mindentől függetlenül aranyos, kellemes történet ami valahogy mégis bearanyozza ezeket a csodás nyári estéket, de Phillipstől olvastam már jobbat is :)

Értékelés: 10/7

Mások is olvasták:



0 megjegyzés: