2009. augusztus 1., szombat

Susan Elizabeth Phillips: Csak Te kellesz!

Mostanában teljes mértékben rá vagyok hangolódva a romantikus könyvekre, egyszerűen imádom. Ahhoz képest, hogy fiatalabb koromban inkább a fantasyt bújtam, most inkább valahogy az ilyen Phillipshez hasonló könyvek vonzanak. Persze nem mintha bánnám. :)

Most a Chicago Stars széria első kötetét ragadtam a kezembe, melyben megismertem Phoebe Somerwille történetét. A lány, aki valamikor elmenekült hazulról most újra otthon van azért, hogy részt vegyen édesapja temetésén. Ekkor szembesül azzal, hogy az agyafúrt apja (Bert) egy kis csellel ráhagyta a Chicago Stars csapatát. Gondoljátok el, hogy egy olyan nőnek kell egyedül irányítani egy csomó pasit, akinek fingja sincs az amerikai futballról. (Mi lesz ebből?) Na azért nem teljesen egyedül, hisz segítségére válik Ron az ügyvezető igazgató és Dan Calebow az edző. Dan persze nem csak a csapat irányításban fog segédkezni a szexi Phoebenek, hanem egyéb más területeken is. ;) Hogy mi sül ki belőle? Hát.... ezt már mindenkinek a fantáziájára bízom. :D

Nem tudok sok érdekes információval szolgálni, olyan Phillipses, mint mindegyik könyve. Letehetetlen, szórakoztató, erotikus és romantikus. :)

U.I.: Szeretném felhívni a figyelmét a Victoria kiadónak, hogy ezeket a könyveket nők olvassák. HANGSÚLYOZOM NŐK! Szóval a borítók legyenek már olyanok, amit mi NŐK képesek vagyunk magunkhoz venni. Hát nem ciki?, de most komolyan. Pfujj!! Kénytelen voltam becsomagolni, mert szerintem ez borzalmas.

Értékelés: 10/10

Mások is olvasták:
Claudius: ITT



0 megjegyzés: