2009. szeptember 14., hétfő

Susanne Scheibler: Micsoda Nő!

Egy régóta elolvasott könyv, melyre már csak egy bejegyzés várt. :) De most ne számítsatok túl sokra, mert a műnek sem volt túl sok mondanivalója.

A Micsoda Nőt! rengetegszer láttam már filmen,- imádom benne Richard Gere-t-, de most úgy döntöttem elolvasom könyvben is. Kíváncsi voltam, hogy tud-e akkora élményt nyújtani nekem a mű, mint a film. Hát lássuk sikerült-e? :)

Edward egy üzlet lebonyolítása miatt utazik Los Angelesbe, és mivel nem szeretné magányosan tölteni az elkövetkezendő éjszakát, ezért felszed egy prostituáltat. Viszont annyira megkedveli a lányt, hogy másnap reggel megkéri töltse vele az elkövetkezendő napokat, és játssza el a gazdag asszony szerepét a különböző társadalmi összejöveteleken. Vivian egyből elfogadja az ajánlatot mivel nem érzi úgy, hogy ez a feladat annyira nehéz lenne. Vajon sikerül neki teljesíteni a rá váró feladatokat?


Hát khmm. Nem tudom, hogy álljak egy olyan műnek az értékelésébe, ami igazándiból nem is tetszett. Senkinek kedvét nem akarom elvenni tőle, hisz a film az nagyon jó, de hát ez pfff. Nem igazán tudtam eldönteni, hogy a könyvből lett a fim, vagy a filmből lett a könyv, ugyanis szinte szóról szóra megegyeznek. Ezt leginkább a párbeszéden sikerült észrevennem. :)


Na szóval én nem ajánlom olyannak, aki látta a filmet, mert oltári nagy csalódás, viszont annak talán (hangsúlyozom TALÁN) érdemes elolvasnia, aki a filmet még nem látta. De ha tanácsolhatom, akkor már inkább a film. :D


Azt hiszem én abba a csapdába estem bele, hogy előbb néztem és csak utána olvastam.


U.I.: Úgy vélem a blog történetébe ez az első könyv, amit ennyire lehúztam leszámítva a Glancot, de azt nem is értékeltem. :)


Értékelés: 10/2

Mások is olvasták:


2 megjegyzés:

Lobo írta...

Nyugi, a filmből született a könyv. Sőt, annyira, hogy ezt valami német nő követte el:) Gondolom megnézte párszor a filmet egy worddel és sok sok pause-val felszerelkezve és voila, kész a regény:)
A micsoda nőnek nincs eredeti regénye:)

Christina alias Pöfivonat írta...

De jó én meg azt hittem én vagyok ennyire fikás. :) Köszi máris sokkal jobban érzem magam. :) Remélem többet ilyen könyvet nem fogok a kezembe, még szerencse hogy nem adtam ki pénzt érte. :D