2010. szeptember 9., csütörtök

Nagyító alatt

Álmomban a fejembe fészkelte be magát egy ötlet, és nem hagyott egész reggel nyugodni. Az elkövetkezendő hetekben-hónapokban minden egyes kiadót nagyító alá fogok venni, vagyis egy rövidebb ismertetőt kaptok az adott könyvkiadóról és általuk kiadott szerintem legjobb könyvekből. Remélem csatlakoztok ti is a két hetente hétfőként megjelenő bejegyzéshez. :)


Amennyiben valakinek a témával kapcsolatban van esetleg ötlete, észrevétele az nyugodtan ossza meg velem. :)

7 megjegyzés:

Tara Nima írta...

ó, de tökjó ötlet! mivel akarod kezdeni?

Christina alias Pöfivonat írta...

hát még igazándiból fogalmam sincs. :D lehet kalapból húzok! Ugyanis elég sok van. :D

Csenga írta...

Ez nagyon klassz lesz:-)))
Csak mikor érsz a végére?? Elég sok kiadó van...szerintem haladj ABC sorrendben:-)

Joeymano írta...

Csudi jó ötlet, kíváncsi vok rá nagyon. Kezd az ulpiusszal, nem, a kellyvel, nem, inkább a... amivel szeretnéd. :)

Erika írta...

Te sem tudtál aludni??? :-)))

Christina alias Pöfivonat írta...

Erika: De tudtam aludni, csak sokat szoktam álmodni és ilyenkor bejön egy-két ötlet is. :D

Christina alias Pöfivonat írta...

Csenga: Úgy terveztem, hogy inkább azokkal foglalkozom, akiktől a legtöbbet olvasom, vagy akik nagyobbak. De még gondolkodom rajta. :)

Joeymano: az Európa kiadó fészkelte be magát. :D