2011. január 16., vasárnap

Felhívás! Felhívás! Felhívás!

"Top 5 avagy a 2010 legjobb könyvei"


Már csak egy heted van, hogy SZAVAZZ a 2010-es évben megjelent legjobb könyveire! Gyere és írd meg nekem minél hamarabb! :)

Gondolom minden olvasómnak van egy kis személyes toplistája amit fejben összeállított az előző év befejeztével, ezért arra gondoltam, hogy általunk kialakulhatna a mi kis saját toplistánk. Sok teendőtök nincsen, csak megírni nekem a csanadik kukac gmail pont com címre, én pedig egy összegzés után majd kihirdetem az oldalon, ha kellő mennyiségű választ kaptam erre a felhívásra.

A listában öt mű szerzőjét és címét várom, fontos kikötés, hogy mind 2010-es megjelenésűek legyenek!

Határidő: 2010. január 23. 24:00

5 megjegyzés:

Lobo írta...

2010-es itthoni megjelenésű?

Christina alias Pöfivonat írta...

Lobo: Igen, csak olyan amit itthon jelent meg 2010-ben.

Tara Nima írta...

de jó ötlet.:)

Christina alias Pöfivonat írta...

Nima: köszi, csak kevés az érdeklödő. :) de nem türelmetlenkedem. :D

Joeymano írta...

Én is játszom. :)