2011. november 4., péntek

Lobo után szabadon :)

Nemrég olvastam Lobonál ezt a kérdéssort és úgy gondoltam biztosan nem fog haragudni rám, ha én is csinálok egy ehhez hasonló bejegyzést. :)

Mostanság kicsit eltűntem, mert közbe szólt az élet, ezért most ezzel a röpke bejegyzéssel szeretném jelezni, hogy itt vagyok, ragyogok, mint a fekete szurok. Sőt nem csak ragyogok, de még az ihlet is visszatért az ujjam hegyébe. :)

1. A könyvek, amiket épp olvasok

Jelenleg a Prücsök van terítéken, egész ígéretesnek tűnik és reménykedem benne, hogy ez így is marad. Mindemellett folyamatos olvasás alatt van Barátnőim az anyaság első évéről című könyv, mert ez nem olyan amit hamar és gyorsan lehet olvasni. Ahogy nő a kismanó úgy veszem a kezembe újra és újra.











2. A legutóbb befejezett könyv

Tegnap olvastam ki a Nevada Barr: 13 1/2 című könyvét. Rettenetesen tetszett, izgalmas és letehetetlen, de majd később olvashattok róla bejegyzést. ;)











3. A következő könyv, amit olvasni szeretnék

Rengeteg olvasatlan könyv fekszik még a polcomon, úgyhogy van miből választanom. Hogy éppen mikor mit olvasok, azt az aktuális hangulatom fogj
a majd eldönteni. Addig is íme néhány példa, hogy mikre fogom rávetni magam a következő napokban. :)


4. A könyv, amit utoljára vettem

Nagyon régóta fájt már a fogam Anna Gavalda: Szerettem őt című könyvére. Gavalda nagy kedvenc és előbb-utóbb szeretném beszerezni majd az összes művét. Így most ő rá esett a választásom, amikor el kellett döntenem mi is kerüljön a virtuális kosaramba.












5. A legutóbb kapott könyv

Jajj, hát az elmúlt hetekben csak jönnek és jönnek a könyvek. Úgyhogy a postás szerintem már nem csak a nevemet, de már az állandó csomagokat is unja. Viszont a kutyáink annál boldogabbak, mert legalább rendszeresen betudják bizonyítani nekünk
, hogy mennyire tudják őrizni a házat és leüvölteni a gyanútlan betolakodót fejét.





















Ha kedvet kaptál te is, akkor ne fogd vissza magad, írj te is ilyet a blogodba. :)


2 megjegyzés:

Lobo írta...

Természetesen nem haragszom. Ez a fogjuk meg és vigyétek kategória, kiválóan alkalmas alibipost írására.

Christina alias Pöfivonat írta...

Köszi, pont jól is jött. :D