2012. szeptember 2., vasárnap

Hónap zárás és a rukkola


Az augusztus az a hónap volt, amikor már nem vettem könyvet, de így is szép számmal érkezett hozzám. Na, meg az uram is meglepett Kathleen Grissom: Tölgyfa a dombtetőn című könyvvel, ha már úgyis a névnapom volt. 

Rengetegen panaszkodnak a rukkolára, mert nem sikerült ezt vagy azt rukkolniuk, nem kedvesek az emberek, nem olyanok a könyvek állapota, ami elfogadható lenne stb., stb. Nem mondom, hogy nem volt negatív tapasztalatom, de alapvetően rengeteg kedves emberrel találkoztam, akiket érdemes volt megismernem, illetve a könyvek állapotára sem panaszkodhatom, hiszen volt amit szerintem ki sem nyitottak. Egyszóval egyelőre egy szavam sem lehet.

A legnagyobb hátránya, hogy nagyon hamar rá lehet szokni és hamar függőséget okozhat, úgyhogy csínján kell bánni vele. Ha valaki véresen komolyan veszi, és nem érzi azt, hogy ez csak egy játék, akkor hamar problémákat okozhat nála. Sokan azt hiszik, hogy a rukkola azért van, hogy betudják szerezni a legújabb könyveket, pedig valójában szerencse kell, hogy valakinek sikerüljön pont azt happolni. Rengeteg olyan könyvet szeretnék, ami évekkel ezelőtt jelen meg, de mégsem rakják fel, pedig szerintem nem is annyira kiemelkedő, de én kifejezetten örülnék neki. De várok, hátha valaki előbb-utóbb pont azt fogja nekem felrakni. 

És, hogy miket szereztem ebbe a hónapba? Íme:


4 megjegyzés:

Amadea írta...

Hű, mennyi mindent szereztél:)
Látod, ilyen értelmes kommenteket tudok írni;)

Christina alias Pöfivonat írta...

Amadea: máris sokkal jobban érzem magam, hogy írtál. :D Még ha értelmetlennek tűnik. :)

Amadea írta...

Örülök:))
Szép az új sablon:)

Joeymano írta...

Jézusom :O
Nekem csak ennyi jött. :) Szép gyűjtemény!