2013. április 3., szerda

Márciusi zárás


A márciusban már jóval több könyvet szereztem be, mint az előző két hónapban és előreláthatólag áprilisban sem lesz másképp. Ennek egyik fő oka a Cassandra Palmer sorozat, hiszen elképzelni sem tudtam volna, hogy ne folytassam egyből a sorozatot, ezért mind a négy részt azonnal meg is kellett vennem. Na, de most kanyarodjunk szépen vissza a márciushoz, hiszen az április még be sem fejeződött.  :)

Összesen hét könyvet sikerült levadásznom, melyek közül ötöt akciósan vettem meg, a maradék kettőt pedig előrendelésben. Az akciós könyveket lehetetlenség lett volna ott hagyni, illetve azért néhány könyvet én is adtam el, így szinte vissza is jött az ára, úgyhogy emiatt nincs is lelkiismeret furdalásom. ;)


Maggie O'Farrell könyvét az Auchan akciós részlegén vettem, pontosan 500 forintért. Az almamag íze bookline-os akció, a Tracy Chevalier könyvét a Geopen 50%-os akciójában vettem, a Karen Chance regényeit pedig a Könyvudvarban. Az Örök Kísértés és a Titokzatos Tiszteles című könyvek pedig előrendelésből jöttek hozzám. :)
 

3 megjegyzés:

Joeymano írta...

Az Örök kísértésre kíváncsi leszek :)

Amadea írta...

Tökéletesen megérték az árukat:)

Christina alias Pöfivonat írta...

@Joeymano: már olvastam és írtam is róla.;)

@Amadea: ezzel egyetértek. :D