2013. július 7., vasárnap

Júniusi zárás


Kicsit megkésve ugyan, de talán még aktuális lehet, hogy mit szereztem be az előző hónapban. Mint tudjátok júniusban volt a könyvhét, amire végül kijutottam az utolsó pillanatban és mindjárt nyolc darab könyvvel jöttem haza. Emellett azért még vásároltam is, illetve még egy kis csere is belefért, így végül összesen 16 szépség került a polcomra. ;) Azért ez így leírva egy kicsit soknak tűnhet, de mivel a legtöbbet akciósan szereztem be, sőt van közöttük ajándék, recenziós könyv és csere is, annyira nem is érzem magam rosszul. :D


A legtöbbet ezek közül már olvastam és a bejegyzéseket is megírtam, csak meg kell keresnetek az oldalon. :P A Donna Tartt könyvet vateráztam, mert már nagyon régóta érdekel, a Soha határát az Ulpius akciójában szereztem be. Az Egyszervolt akciós recenzió, az Isabel Wolff, Karen Marie Moning, Jasper Fforde és Anthony Capella könyve szintén recenzió. A Pokoli szolgálat, az Észak és Dél ajándék, valamint Rachel Joyce könyve csere útján került hozzám. :) A többit mind akciósan vettem vagy a könyvhéten, vagy valamelyik online könyvboltban. Így leírva annyira nem is szörnyű. :)
 

3 megjegyzés:

kedvencke írta...

Szia!
Nem a cikkedhez tartozik, de megkaptad tőlem a legjobb blog díját, a Liebster Blog Award-ot.
Mint minden ez sincs "ingyen" tenni kell érte pár dolgot.
Bővebb infó: http://kedvenceim77.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award.html

Amadea írta...

Háhá, ugyanolyan rossz voltál, mint én!:)

álomlány. írta...

Az én kommentem sem egészen ide tartozik, de tőlem is díjat kaptál. :)
(Egyébként a Soha határát már én is meg szeretném venni lassan.)