2013. november 24., vasárnap

E heti összefoglaló


Forrás: Az idő értéke...
Ez a hetem nem úgy alakult ahogy terveztem, mivel szerettem volna legalább két bejegyzést is írni, de idő hiányában helyette most egy heti összefoglalót kaptok. Ez van, olvassátok! ;)

A múlt héten volt egy szavazás a blogon arról, hogy mely könyvről olvasnátok a legszívesebben értékelést, ennek győztese Robert Holdstock Mitágó-erdő című könyve lett, ennek olvasása már folyamatban van. A második helyezett Rebecca Donovantól az Elakadó lélegzet, melyről szintén lesz értékelés itt a blogomban, de előtte még kivégzem Richard Godwintól a Romlás labirintusát, ami egy kellően izgalmas kriminek ígérkezik. Legalábbis ajánlom neki. :)

Mindezek mellett kiolvastam a Rulet (Jay Crownovertől), ami elérte nálam, hogy kedvenc legyen, most már csak azt kéne eldönteni hogy bele merjek-e kezdeni angolul is. :) 
Lehet, hogy a folytatásokat már mind angolul kellene beszereznem, de ez már a jövő zenéje.

Végre, végre megérkezett a Nukinak a ruhája, ami pontosan passzol rá és nagyon illik a személyiségemhez. A meska.hu oldaláról rendeltem ladybug67 nevű felhasználótól, akinek a munkáit itt tudjátok megtekinteni. Eredetileg egy teljesen más típust néztem ki, de végül ez sokkal jobban megtetszett, mert nem kell kivennem a tokból ahhoz, hogy olvasni tudjam, így száz százalékosan védve van mindentől, legalábbis a gyerekektől biztosan. :)



Pupilla mintájára elkezdtem tervezgetni, hogy mit szeretnék még idén elolvasni, de nyilván a hangulatomtól is függ majd, hogy melyek lesznek azok, amiket ténylegesen sikerül majd kivégezni. És akkor nézzük azt a listát:

  • Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
  • Elizabeth Richards: A sötétség városa
  • Vanessa Diffenbaugh: Virágok nyelve
  • Lauren Destefano: Hervadás
  • Karen Mack és Jennifer Kaufman: Freud szeretője
  • William Nicholson: Anyaföld
  • Jojo Moyes: Akit elhagytál
  • Peter V. Brett: Rovásember (ha végre megjelenik)
  • China Miéville: Kraken
  • Szergej Lukjanyenko: Nappali őrség
  •  

5 megjegyzés:

PuPilla írta...

Nagyon szép ez a tok, remélem majd megnézhetem élőben is! :) azért vigyázz rá, tudod, én is meg szeee is, rákönyököltünk, és eltört a kindle... szóval egy ilyen tok biztos nem védi meg midnentől :S

Milyen a Mitágó?

Christina alias Pöfivonat írta...

Pupi: a Mitágó nem igazán olyan mint amire számítottam, de majd a posztban bővebben kifejtem, csak olvassam már ki. :D

Én ezért rakom fel a polcra, nehogy véletlenül valami hülyeséget csináljak vele. :D

PuPilla írta...

És ágyban se szoktál olvasni? Mert velem ott esett meg a baleset :D

Oké, várom a Mitágó posztot :)

Joeymano írta...

nagyon szép ez a tok. szerintem én is valami hasonlót választanék, ha lenne mire. :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Joeymano: köszi, bár élőben szerintem sokkal szebb, mint a képen. :)

Pupi: de szoktam olvasni, de mindig félre teszem ne hogy megsérüljön. Van egy párna az ágy mellett, ahova leszoktam rakni. :)