2014. május 30., péntek

Májusi beszerzések


Az előző hónapban ugyan elmaradt, de most nem felejtettem el hogy beszámoljak nektek az e havi könyvbeszerzésről, zsákmányolásról. Sajnos túl sok mindenről nem fogok tudni nyilatkozni, mivel összesen négy azaz 4 újdonság került a polcomra, amiből egyet már ki is olvastam. 


A parfüm titkát a Stahl oldaláról szereztem be 30% kedvezménnyel és ingyenes kiszállítással, a Joanna Trollope és Gillian Flynn regényét az Alexandra akciójában, a Mozart múzsája pedig molyos beszerzés. Mindegyikre borzasztó kíváncsi vagyok, így hamarosan olvashattok is majd róla itt a blogomban. :) 



3 megjegyzés:

PuPilla írta...

Nagyon Pöfis könyvek! :) Jó kis kupac! Amúgy én se írtam előző havi zárást :D

zakkant írta...

A Sötét helyekre én is kíváncsi leszek! De én még az előzőt sem olvastam, így inkább kivárok, hogy neked például hogy tetszett :)

Christina alias Pöfivonat írta...

Pupi: milyen az a pöfis könyv? :D köszi!

Zakkant: valamikor a közeljövőben fogom majd olvasni, csak legyek túl a mostani olvasmányaim. :D A másik regényét még én sem olvastam, de mindenképpen tervezem.