2014. június 30., hétfő

Júniusi zárás


Khmm, khmm. Azt hiszem év legdurvább hónapját hagytam magam mögött, mivel júniusban szereztem be a legtöbb könyvet. Magam sem értem, hogy sikerült ennyi zsákmányt beszereznem, egyszerűen megszaporodtak a polcon. Volt vásárlás és többek között csere is, illetve én magam is megváltam egy pár könyvemtől, úgyhogy maga a végeredmény azért annyira nem szörnyű. :) Legalábbis remélem. 

És akkor a szavak helyett beszéljenek a képek. Íme azon könyvek listája, ami ebben a hónapban érkezett hozzám.

Ezek közül kettő csere eredményeként került hozzám, négyet pedig recenzióba kaptam, a többit vettem vagy kedvezményesen, vagy akcióban. Időközben természeten már néhányat ki is olvastam, úgyhogy azért annyira nem rossz az arány, sőt még a többit is tervezem az elkövetkezendő hetekben olvasni, úgyhogy azért fogyatkoznak is az olvasandó könyvek száma. 

A többi hónap nem lesz ennyire durva, egyrészt mert nem tervezek könyvet venni, másrészt pedig nincs is olyan a megjelenések között amiért remegnék és ez remélem a következő időszakban így is marad. :)  


3 megjegyzés:

PuPilla írta...

Aztamindenit :D azért így összerakva jó soknak tűnik :) :) szép zsákmány, jó olvasást hozzá :) Beatrice-ra kíváncsi leszek, hogy tetszik majd.

Nikkincs írta...

Ó Te Jó Ég! Micsoda mennyiség! :)) Viszont nagyon jó kis könyvek vannak itten, elég sokra kíváncsi vagyok én is. Remélem, hogy mihamarabb lesz hozzájuk időd!

Christina alias Pöfivonat írta...

Pupilla, Nikkincs: hát igen, elég durvára sikeredett. :D Nem így terveztem, de valahogy nagyon összejött ebben a hónapban és ráadásul akárhova mentem mindenhol akcióba futottam bele. A szemetek. :D:D